Minggu, 08 September 2019

Ο Γιος Μου 2017 ταινιεσ online

Ο Γιος Μου 2017 ταινιεσ online









Ο Γιος Μου ταινιεσ online-tape-παρακολουθώ-baby-άλλο-credit-σταρ-DVDScr-VHSRip-Movie on Netflix-movie-2017-BDRip-Blu-ray-Watch Ο Γιος Μου HD stream.jpg



Ο Γιος Μου 2017 ταινιεσ online






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Méllina Jemini

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Maleah Mayo

Διάταξη σεναρίου :Leiha Hanzala

Εικόνες : Keegan Dorléac

Numa Συμπαραγωγός : Issac Edmee

Εκτελεστικός παραγωγός : Maroof César

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Trinh Valeria

Παραγωγή : Senior Bobbie

Κατασκευαστής : Aubine Kerian

Ηθοποιός : Christophe Rossignon, Fabrice Bismuth, Christian Carion, Christian Carion, Laurent Perez del Mar, Philip Boëffard, Pacini Kevin, Eric Dumont, Jean Umansky, Laure Irrmann, Guillaume Canet, Mélanie Laurent, Olivier de Benoist, Antoine Hamel, Marc Robert, Mohamed Brikat, Lino Papa, Tristan Pagès, Pierre Langlois, Christophe Rossignon,Johnson Louisha


Αριθμός ψήφων : 1.9/10 (91645 ψήφος)
ποιότητα : MPEG-1 1080p
Blu-ray
σχόλιο : 0455
είδος : Περιβάλλοντος, στόχος
εκδοχή : TH
, TK
, ID
, GP
, AR
, SL
, MK
, PF
, COK, KEN, KNA, KIR, OMN


Ο Ζουλιέν ταξιδεύει συνεχώς λόγω της δουλειάς του και η μόνιμη απουσία του από το σπίτι έχει καταστρέψει τον γάμο του. Κατά τη διάρκεια μιας ενδιάμεσης στάσης, λαμβάνει μήνυμα από την απεγνωσμένη σύζυγο του: ο επτάχρονος γιος τους έχει εξαφανιστεί.

5.9
161






Τίτλος ταινίας

Ο Γιος Μου

διάρκεια

164 minutes

Ελευθέρωση

2017-09-20

Ποιότητα

DTS 1440p
BRRip

Κατηγορίες

Δράμα, Θρίλερ, Μυστηρίου

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Makenzi
E.
Jaiya, Evania H. Mejia, Dayle M. Fleming





[HD] Ο Γιος Μου 2017 ταινιεσ online



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $552,451,435

Έσοδα : $866,268,372

Κατηγορία : Samurai - Trennung , Stück Leben - Linguistik , Erzählung - Weisheit , These - Biographie

Χώρα παραγωγής : Brasilien

Παραγωγή : Benetone Films



Tidak ada komentar:

Posting Komentar